کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام همبستگی فرزندان بام ایران با کودکان مقاومت/

تجمع بزرگ حمايت از شكوفه‌هاي خونين در شهركرد برگزار مي‌شود

21 مرداد 1393 ساعت 11:29

تجمع بزرگ حمايت از مادران داغدار و صبور غزه و اعلام همبستگي فرزندان بام‌ايران با كودكان مقاومت غزه در شهركرد برگزار مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از روابط عمومي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري، در اعتراض به كودك‌كشي و نسل‌كشي رژيم سفاك صهيونيستي در منطقه مظلوم غزه، اين‌بار كودكان بام ايران خشم و انزجار خود را به گوش جهانيان خواهند رساند.

فرزندان و مادران بام ايران با حضور حماسي در روز پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۰ صبح گردهم خواهند آمد تا به دنيا نشان دهند اگر شما با ديدن كشتار كودكان مظلوم غزه بي‌تفاوت هستيد، بدانيد تا ابد نمي‌توانيد چشمان خود را ببنديد و پا روي وجدان خود بگذاريد.

اين تجمع به همت اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان و ستاد انتفاضه و قدس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان در محل شهركرد، بلوار شريعتي، بوستان نماز، مقابل مركز شماره يك كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ستاد انتفاضه و قدس استان از اصحاب محترم رسانه و مطبوعات استان درخواست مي‌نمايد تا با پوشش وسيع و اطلاع‌رساني اين تجمع ضمن محكوميت كودك‌كشي رژيم جلاد صهيونيسم، با كودكان مظلوم و مادران داغدار غزه ابراز همدردي نمايند.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 16911

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16911/تجمع-بزرگ-حمايت-شكوفه-هاي-خونين-شهركرد-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir